شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۷:۰۰:۱۷

مدیرعامل شرکت پترو گوهرفراساحل کیش خبرداد:
بازیابی جکت ١٣A و تحویل به پیمانکار تا اواسط سال ٩٦

باشگاه خبری فراساحل: جکت ١٣A پارس جنوبی که ابتدای امسال به دلیل برخورد با نفتکش سنگاپوری دچار حادثه شده بود، تا اواسط سال ٩٦ به پیمانکار تحویل داده می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا مسعود زیاری، مدیرعامل شرکت پتروگوهر فراساحل کیش درباره سکوی ١٣ A که در ابتدای امسال با برخورد نفتکش سنگاپوری دچار حادثه شد، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امیدواریم بازیافت سکو تا اوایل سال ٩٦ به صورت کامل به پایان برسد. وی افزود: قبل از وقوع این حادثه، پیشرفت سکو به حدود ٩٠ درصد رسیده بود و منتظر دریافت تجهیزات تکمیلی چاه‌ها بودیم، به همین دلیل سکو قابل تحویل به کارفرما نبود که در ادامه با حادثه ایجاد شده، سکو دچار آسیب جدی شد که هم اینک در حال بازیابی این سکو هستیم.


زیاری با بیان این‌که در حال حاضر در کنار انجام کارهای زیربنایی اقدامات حقوقی نیز از طریق کنسرسیوم در حال پیگیری است، تصریح کرد: فعالیت‌های مربوط به تئوری و مهندسی کار نیز در بخش‌هایی به پایان رسیده است و منتظر آماده شدن شرایط اجرایی پروژه برای بازیابی کامل سکو هستیم.  مدیرعامل شرکت پتروگوهرفراساحل کیش ادامه داد: اجرای کار در سه فاز صورت می‌گیرد که فاز نخست شامل ایمن‌سازی چاه‌ها و سپس آوار برداری و جمع‌آوری آوارهای جکت آسیب دیده، و ساخت جکت و در پایان نیز نصب جکت جدید و بازیافت چاه‌ها و سکو است.



  کد خبر : 833
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :